Juhe

Vjerovatno ste navikli da juha mora biti kuhana, no to zaista nije pravilo, pogotovo ako se zelite hraniti zdravo sa namirnicama u izvornom obliku kako nam ih je priroda podarila. Ove juhe ne sadrze gluten niti nepozeljne masnoce kao klasicne kuhane juhe, a sadrzi mnogo vlakana, enzima, aminokiselina, vitamina i minerala iz termicki neobradenih namirnica.

Juha od rajcice i bosiljka

Sastojci:
1 zrela velika rajcica (ili 2 srednje)
par listica svjezeg bosiljka
1 zlica suncokretovih sjemenki
1/16 glavice luka (vrlo mali komadic)
2 zlice hladno presanog bucinog (ili maslinovog) ulja za preljev

Zrelu rajcicu operite i izrezite na vece komade koje odmah ubacujete u blender. Dodajte ostale sastojke, kratko promiksajte. Dodajte 1dl vode ili vise po potrebi da dobijete juhu gustine koja vam se sviđa. Probajte okus, pa dodajte ako vam nesto nedostaje. Meni je ovako okus bio idealan i nisam ga zeljela mijenjati uljem, pa sam zato dodala samo par kapi ulja pri serviranju.
Iskoristite sezonu na suncu dozrelih rajcica i uzivajte u ovoj aromaticnoj zdravoj juhi!
Umjesto suncokreta mozete koristiti indijske orascice, bucine sjemenke ili kikiriki. Od zacina u nekoj drugoj verziji probajte dodati, bijeli papar, ljute papricice, origano, persin…

Juha od rajcice i konopljinih proteina
Sastojci:
1 veca zrela rajcica
1 zlica konopljinog praha
Maslinovo ili hladno presano bucino ulje
Prstohvat mazurana, malo svjeze mljevenog papra
Pinjole
Rajcicu izrezite na vece komade i ubacite u blender. Dodajte casu vode, konoplju i zacine (mozete upotrijebiti i bosiljak ili origano), izblendajte na par sekundi, probajte, dodajte sto vam fali da bi vam okus i gustoca bili dobri i izblendajte ponovo. Kod serviranja dodajte u tanjur zlicu ulja i saku sjemenki po izboru.
Ako zelite povecati svoj imunitet i zivjeti zaista zdravo, zaboravite na kuhane juhe.
Dobar tek!